درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید hamid reza asadian
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوک و اس ام اس و آدرس loveeeee.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 18282
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



دنیای تفریح
بهترین وبسایت برای تفریح
یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 2:47 ::  نويسنده : حمید رضا اسدیان       

یه سلام گرم می کنم به همه ی ارونی ها ویه سلام دیگه برا همه ی افراد موجود در جهان.اول می خوام وبلاگ رو براتون شرح بدم جریان از این قراره که من کمی ناشی هستم و این وبلاگ هم تازه است.من نمی تونم وبلاگ رو خیلی زود گسترش بدم ولی تمام سعیم رو تو این زمینه میکنم.خیلی خوشحالم که مارو همراهی می کنین.لطفا برای استفاده از وبلاگ از ارشیو موضوعی استفاده کنین.من حمید رضا اسدیان هستم و خیلی خوشحال میشم که این وبلاگ براتون سرگرم کننده باشه.من از کسایی که وبلاگ منو تماشا میکنن تشکر میکنم چون افتخار دادند و وقت با ارزش تر از طلا را در این وبسایت میگذرانند.و همچنین از کلیه ی کسایی که منو تو این زمینه یاری کردن متشکرم.



ewtgsdrwtgfdssertgsdrt

نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت17:15---27 تير 1390
سلام دوست عزيز
شما مي توني به ادرسي که پايين مي گم بري
کد لينک باکس من رو و وبلاگ ات می زاري
تو اونجا لينک ات رو به صورت انلاين و رايگان ثبت مي کني
اگه کد لینک باکس رو نزاری لینک ثبت نخواهد شد
آمار اين وبلاگ ام 10000400هست
يعني با ثبت نام در اون جا مي توني آمارت رو به 800 تا برسوني
و اگه به توني دوستانت رو هم به اين کار تشويق کني آمارت به 5000مي رسه و از لوکس بلاگ دامنه ي رايگان مي گيري
اميدوارم که حرف هام رو ديدي و به وبلاگ ام سربزدي-ممنون
www.sitebank.mihanblog.com
لطفا اطلاع رساني شود


farin
ساعت2:31---27 تير 1390
سلام دوست عزیز!من farinهستم ازوبلاگ

Cup of loVe دارم تماس میگیرم ..یه

وب زدم که خیلی دوسش دارم ومیخوام این

وب روبه داداشم هدیه بدم!

خوشحال میشم شماهم قدم رنجه فرمایید

به وب من یه سرکوچیک بزنیدونظر

بدید!!منتظرشماهستم..وب شماروهم

بی بروبرگشت لینک می کنم!

فقط یه سوال جایی واسه وبلاگ من هم

توی لینک های وب خوب شما هســ؟؟

باتشکرfarin


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: